Marktonderzoek Meet u al waar u aan toe bent? Marktonderzoek is een manier om informatie te verkrijgen. Informatie is de basis voor besluitvorming. Maar weinig ondernemers maken gebruik van marktonderzoek. Aanpassingen aan de marketingmix worden vaak gedaan vanuit ervaring, gevoel en inzicht. Wij weten dat objectief, kwalitatief marktonderzoek betere besluitvorming tot gevolg heeft. Voor je handelt moet je eerst informatie verzamelen. ICT is een uitstekend hulpmiddel en maakt het heel eenvoudig om resultaten vast te leggen en informatie te ontsluiten. Natuurlijk zijn ook cijfers voor interpretatie vatbaar, een absolute waarheid bestaat niet maar onderzoek is een uitstekende middel. In combinatie met ervaring, gevoel en inzicht is informatie uit marktonderzoek een uitstekend fundament voor besluitvorming. Opleiding en ervaring Amadeos heeft veel ervaring met marktonderzoek en beschikt over de middelen om dit direct en indirect af te nemen. Maak tijd voor desk- en fieldresearch en u zult zien dat veel van uw vragen beantwoord zijn. AMD001 – Kwaliteit van een website – Algemeen Marktonderzoek naar de kwaliteit van websites van handelsorganisaties en zakelijke dienstverleners. Hierbij vragen wij marketingmanagers en bedrijfseigenaren naar hun persoonlijke mening en om feitelijke kengetallen ten aanzien van de website. In dit onderzoek wordt gezocht naar verbeterpunten. Elk verbeterpunt is een ingang tot een adviesgesprek. AMD002 – Kwaliteit van een website De eCheck is een website evaluatie die wordt uitgevoerd door een productspecialist. De eCheck is een uitgebreid onderzoek en toetst 8 prestatie indicatoren. Eén indicator is vindbaarheid. Onze specialist voert een zoektermenonderzoek uit en combineert uw prestaties met die van uw concurrenten. In dit belscript wordt toestemming gevraagd tot het uitvoeren van een gratis eCheck. Wel proberen te achterhalen of de site-eigenaar bereid is te investeren in een verbetering van de kwaliteit van zijn website. Vraag een vrijblijvende evaluatie hier aan