Home
contact |

Customer Relationship Management Software


Al jaar en dag werk ik met CRM software om mijn contacten met met mensen vast te leggen. Elk telefoongesprek, elk bezoek en elke supportaanvraag schrijf ik weg in mijn CRM systeem. Zonder CRM systeem zou ik niet meer weten wie u bent.

In 2013 is een doelstelling gehaald en hebben wij Generix CRM in gebruik genomen. Generix CRM draait volledig online en is te benaderen via elke browser.  

Generix CRM Software


In de basis is Generix CRM een relatiedatabase waarbij ik van al mijn relaties de N.A.W.T.E. gegevens vastleg. Deze 'relatiekaart' wordt verder aangevuld met diverse bijzondere kenmerken waaronder 'branche', 'omvang' en 'interesses'.

Personen
Aan een relatie worden personen gekoppeld. Ook van de personen kunnen wij alle persoonlijke kenmerken vastleggen zodat wij ze in de toekomst op de juiste manier kunnen aanspreken.

Acties
Vanuit Generix CRM worden acties aangemaakt. U moet daarbij bijvoorbeeld denken aan 'telefonisch overleg' en 'afspraken'. De tabel 'Acties' is vrij te definieren voor iedere gebruiker van Generix CRM. Iedere gebruiker beheert zijn eigen takenlijst en per taak wordt nauwkeurig gevolgd, wie, wat en wanneer heeft gedaan en gewijzigt.

Documenten
Daarnaast koppelen wij documemten aan relaties en personen. Denk daarbij aan 'Brieven', 'Faxberichten' en 'E-mailberichten'. Deze worden automatisch voorgevuld op basis van klantspecifieke sjablonen. Het valt ons op dat de meeste bedrijven via Outlook ongestructureerd e-mail versturen. Collega's weten onmogelijk van elkaar wat de ander wanneer aan wie gemaild heeft en wat er is beloofd. Daarnaast zien de mailberichten er vaak ongestructureerd uit en staan zij vol met knulligheden. Middels de documentenfunctie in Generix CRM behoort deze chaos tot het verleden!

Centrale Agenda
Een belangrijke functie van Generix CRM is de centrale agenda. Iedereen heeft altijd de agenda van zijn collega's inzichtelijk. Dat is makkelijk plannen.

Algemene kenmerken


Meertalig

Generix CRM is ontwikkeld vanuit de gedachte dat ondernemers verspreid over meerdere landen vanuit een systeem werken. Derhalve is Generix CRM meertalig.

Rechtenbeheer
Per gebruiker is in te stellen wat zijn rechten zijn.

In ontwikkeling


Op dit moment werken wij aan het functioneel ontwerp van onderstaande componenten. Deze worden als optionele functie toegevoegd aan Generix CRM.

software_arnhem_goedkoop_bullet Support module
software_arnhem_goedkoop_bullet Project module
software_arnhem_goedkoop_bullet Middelen module

 

Zoek
On stage
Bijzondere noten